Er du vores nye økonomi-ansvarlige?

Team Teatret søger en ny medarbejder på fuld tid til at løse opgaver inden for administration, økonomi og salg. Jobbet består primært af følgende opgaver:

  • Teamleder for afdelingen Salg og økonomi
  • Udarbejdelse af økonomiske strategianalyser i samarbejde med teaterlederen
  • Budgetlægning i samarbejde med teaterleder, teamledere og projektledere
  • Udarbejdelse af salgsstrategier i samarbejde med teamet
  • Billetregnskab, driftsregnskab og årsregnskab
  • Likviditet, budgetkontrol og bogholderi
  • Løn, kontraktudfærdigelse og administration, herunder billetsalg og kundebetjening
  • Håndtering af og indberetning til offentlige myndigheder

Hvem er du?

Du har en relevant økonomisk uddannelse. Du er hjemmevant i office-pakken og e-conomic/C5. Du har måske erfaring fra kulturverdenen. Du kender måske billetsystemet Elektra. Du er udadvendt og imødekommende. Du er en teamplayer, men arbejder også godt selvstændigt. Du kan både arbejde strategisk og driftsorienteret. Du har fokus på optimering af administrative og økonomiske processer og rutiner. Du har evnen til at agere i en kreativ, uformel og uforudsigelig hverdag og samtidig overholde deadlines og formaliteter.

Vi tilbyder

Et livligt og positivt arbejdsfællesskab i et velfunderet teater med faste kolleger samt en lang række løst tilknyttede kunstnere.

 

Ansøgningsfrist: 16. august 2020

Ansættelsesstart: 1. november 2020 eller gerne tidligere, hvis muligt

Spørgsmål rettes til teaterleder Dorthe Skøtt Bébe på dorthe@teamteatret.dk eller telefonisk fra 4. august på 9712 5577.

Ansøgning og relevante bilag sendes til job@teamteatret.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.